اون یکی وبلاگم: tnkrrbll.blog.ir

محکومیم به اُمید و مجبوریم به آرزو

ی سوال از کسایی که پست رمزدار میذارن :|

/ بازدید : ۷۱
بهم ناشناسم شده بگید چرا رمز میذارید برای پستاتون هرچی فکر میکنم دلیلشو متوجه نمیشم
۴ ۰
ستاره برزنونی
۲۰ فروردين ۱۳:۱۹

منم این سوال رو دارم ...

یکی بود همه پستاش رمز میخواست و من مونده بودم باید چیکار کنم پس با یک خداحافظی خوشحالش کردم

 

پاسخ :
منم ازین وبلاگا دیدم و دقیقا همینکارو کردم D:|
mehraban 75
۲۰ فروردين ۱۴:۰۲

مثلا من پست گذاشتم رمز داشت به خاطر اینکه صدای خودمو ضبط کرده بودمو آهنگ خونده بودم و دوست نداشتم همه صدامو بشنون

پاسخ :
عاها مرسی ک گفتی :)
ستاره برزنونی
۲۱ فروردين ۰۹:۱۴

خب اون رمز رو کیا میدن ؟ یعنی از اینجا به عنوان دفتر خاطراتی استفاده میکنن که فقط خودشون بدونن؟

پاسخ :
نمیدونم والا ولی خب عاره ممکنه دفتر خاطراتشون باشه 😄
متین غلامی
۱۴ تیر ۰۳:۰۰

یه کاربرد رمز اینه که یه حالت خصوصی ایجاد بشه (مثل کلوس فرندز تو اینستاگرام) که فقط افراد خاصی می‌تونن بخونن

یه کاربردش هم اینه که کرم نوشتن از سر آدم بره بیرون بدون اینکه کسی اون تراوشات رو بخونه! بعضیا (مثلا خود من) کرم نوشتن دارن، این آدما می‌نویسن و منتشر می‌کنن (تا اون کرمه آروم بگیره) ولی نمی‌خوان کسی چیزایی رو که نوشته شده بخونه!

پاسخ :
چ جالب 🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان