اون یکی وبلاگم: tnkrrbll.blog.ir

محکومیم به اُمید و مجبوریم به آرزو

د ژ ا و و ؟

/ بازدید : ۲۵

خدایا اگ همه چیو از قبل برنامه ریزی کردی بگو :(
چنروز پیش با اون یکی داییم ک از مشهد اومده بود خونمون، رفته بودیم خونه ی این یکی داییم، بعدِ سالها که خونشون نرفته بودیم، جلو در خونه یه قسمت بزرگی از مکالمه رو انگار من قبلا دقیقا همونجوری تو خواب دیده بودم و میدونستم جمله ی بعدی چیه
یه جا خونده بودم دژاوو به خاطر یه اختلال لحظه ای تو مغز به وجود میاد و به همین یه دلیل هم چسبیده بودم که عاره همه چی دست خودمونه و معنی نداره یه سناریویی از قبل بوده باشه
الان ولی خب بعد اون دژاوو دگ نمیتونم اینجوری فک کنم

دلیل دژاوو چیه به نظرتون؟

۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان